Syster

Lugn dag värre.
Nu är man inte 18 och känner ett behov av att fira valborg längre minst sagt.
Inte det minsta sugen på att festa.
Vi har spenderat några timmar hos min syster och slöat i solen idag.
Lillan uppskattar det eftersom hon har en lekplats precis utanför där hon kan leka medan vi sitter och pratar.
Toppen för oss båda med andra ord.
Väl hemma somnade vi båda två.
Vaknade nu nyss.
Alldeles för sent egentligen men skönt vart det ju.
Varit orimligt trött några dagar nu.
Men höll mig ändå uppe rätt så länge igår och tittade på en film.
Blir väl ungefär det samma idag.
Lägga mig i soffan ochslöa ett par timmar efter att skruttan somnat, sedan blir det säng för mig med.
Sista dagen att sova ut ordentligt på innan det är dags för första veckans praktik.
Så otroligt opepp på praktiken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0