Sol

Blev en kväll hos Pappa igår.
Nästan hela familjen samlades.
Var nog bara min bror som inte var där faktiskt.
Det vart trevligt och jag hann bli mycket trött.
Trodde det skulle bli en tidig kväll igår, men Sprattlis vaknade efter en halvtimmes sömn och var hysterisk.
Hon var arg i tre timmar.
Mindre kul.
Misstänker trötthet, men varför inte bara ge sig själv chansen att somna om då?
Runt ett tiden inatt tyckte hon att det var lagom att sluta upp med sitt hysteriska utbrott.
Aldeles för sent enligt mig, jag hade ju tänkt hoppa i säng vid tiotiden.
Tji fick jag för att försöka sova ut sista lediga natten.
Imorgon är det tillbaks till dagis för lillan och jag ska försöka mig på en kraftansträngning med plugg.
Dags att få ihop de där lektionerna nu!
Om inte annat så för att jag ska kunna koncentrera mig på kursen i sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0