Shopping

Jösses ja.
Idag har jag shoppat loss lite.
Jag som aldrig handlar nå direkt fick ett ryck verkar det som haha.
Det regnade idag och helt plötsligt kände jag ett akut behov av en regnjacka.
Så Peter raringen följde med mig och Sprattlis i ett gäng affärer och med mig hem kom inte bara en regnjacka utan oxå två par mjukisbyxor och ett par jeans.
Jösses vilken beslutsångest jag hade mellan två olika jeans, verkar inte bättre än att jag får köpa det andra paret oxå när pengarna kommer i slutet på månaden. Två helt olika modeller och jag gillade båda, jag är ju dessutom i behov av fler jeans så får nog ta mig råd till det.
Förutom det som följde med mig hem så fick ju även Sprattlis med sig en keps och ett par sommarskor.
Plus ett par nya gummistövlar.
Ibland är det bra att tömma sina myntgömmor.
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0