Säng

I säng vid 22 för mig igår.
Kände mig inte helt hundra helt plötsligt..
Fick sovmorgon till halv tio idag, tages tacksamt emot.
Kände mig bra igen när jag klev upp, men nu börjar jag tveka faktiskt.
Antingen har jag ont i kroppen för att jag sovit som en inlagd sill ellan barn och katt eller så går det åt fel håll för mig.
Mitt immunförsvar brukar vara grymt med ett par sjukdommar per år på sin höjd och oftast inte ens det.
Brukar inte bli värre än såhär sedan går det över lika snabbt.
Men jag litar inte helt på de där dagis-bacillerna.
Så känner mig inte säker alls.
Men vart tog all min pluggtid vägen?

Kommentarer
Postat av: Cristin

Usch, hoppas det snart går över och att du hittar någon lucka för att plugga. Det är svårt dessvärre, jag förstår det. Hoppas Tiili somnar lite tidigare ikväll så du kan få satt dig då i alla fall.

2011-04-02 @ 12:55:07
URL: http://malinelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0