"Plugg"

Vaknade tidigt idag och kilade ner till dagis.
Mötte upp Erika och Benji på kampenhof.
Vi åkte hem till Erika och skulle plugga.
Men alla vet väl hur det går.
Mycket prat om skolan och det vi läser, men inget läsande.
Men man lär sig en del och famförallt så resonerar man mycket bara genom att diskutera.
Inte helt fel det heller.
Benji och jag gick och tog en fika på stan innan han skulle åka hem till Göteborg igen.
Jag mellanlandar hemma lite och tog mig en dusch innan jag ska ner till dagis och hämta Lillan.
Ska väl försöka få röjt upp lite smått här hemma under eftermiddagen oxå.

Ska bli intressant att se när Sprattlis somnar ikväll.
Bad dagis utöka hennes sovtid en halvtimme idag nämligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0