Nervös!!

Usch vad nervös jag är.
Idag har förra kursens betyg börjat trilla in hos kurskamraterna..
Jag har inte fått mitt än och jag är så skrämmande nervös.
Har inte tid att få en omtentamen på den kursen ju.
Man kan inte bli annat än nervös när betygen börjar trilla ner i inboxarna hos de andra.
Hatar detta.
Ovissheten.
Nervositeten.
Rädslan.
Stressen.
Tycker inte det är riktigt ok att de skickar ut så långsamt.
Alla borde få sina svar samtidigt.


Fick svar nu sent ikväll.
Kursen är Godkänd, klarad och förbi.
Tack gode gud, kunde inte fått bättre nyheter!
=)

Kommentarer
Postat av: gubbfan

Så skönt.

Så slipper du det.

2011-04-15 @ 12:28:44
URL: http://gubbfan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0