Lugnt och skönt

Blev en heldag med Ogge igår.
Han stannade tills idag så vi har bara legat i soffan och chillat hela kvällen igår.
Nu blir det en lugn dag.
Sprattlis sussar sött i vagnen efter en sväng på stan och jag ska bara just ta det lugnt några timmar med henne.
Ikväll blir det att röra sig hemifrån så det kan vara gott med några timmars lugn och ro.
Imorgon kommer lillans farfar och farbror på besök och jag tänkte att jag skulle få tvättat en maskin eller två.
Yay! Mycket rolig information säg haha.

Är glad att Ogge tagit sig mycket tid för att umgå med mig några dagar.
En av mina äldsta och närmsta vänner är det och vi har inte alltid haft möjlighet att umgås så mycket genom åren eftersom han flyttat runt en del och jag varit kvar hemma.
Men nu är vi äntligen inom umgåsradie.
Känns fint.
=)

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh tusen tack! Jajjemen klart det kommer fler bilder, ska försöka ordna det ikväll eller imorgon sen ska jag också försöka knåpa ihop förlossningsberättelsen, så vi får väll la se när den kommer :P



Hoppas allt är bra med er! Kramar

2011-04-16 @ 18:20:13
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0