Lekplats

En sväng till stan blev det idag.
Oplanerat som vanligt haha.
Erika hörde av sig och frågade om vi skulle med.
En fika och sedan till Lekplatsen blev det.
Cathy kom med oxå.
Så barnen har idag aktivierats.
Sprattlarn somnade dock på vägen hem.
Mindre bra eftersom det vart helt fel tid på dygnet att sova på.
Försöker få pluggat lite nu när hon sover men har lite ångest, borde väcka henne så hon kommer i säng någongång ikväll oxå.
Risken är ju annars att hon är vaken länge ikväll.
Känns som om det är dödsdömt att försöka få pluggandet gjort.
Känns knas att ligga efter i läsningen redan.
Men vad gör man då?
Jag själv är ju dessutom dödstrött så egentlgien hade jag helst tagit med mig Sprattlis till sängen och lagt mig att sova jag med.
Men det går ju inte an.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0