Känslig..

Varit en extremt känslig dag idag..
Jag har inte lätt till tårar i vanliga fall men idag har det varit något knasigt med mig.
Kom till skolan och satte mig och läste tidningen.
En artikel som handlade om föräldrar som plågat sina barn.
Det var inte utförligt utan bara en kort artikel.
Men jösses vad jag tog illa vid mig och tårarna kom upp i ögonen på mig.
Ovanligt bara där.
Jag brukar svära en ramsa om onödiga människor som borde avlivas sedan är jag klar med det.
Men inte idag tydligen..
Senare pratade jag med min lärare om min omänskliga VFU period och kände återigen hur det började bränna bakom ögonlocken.
Fick stänga munnen och gå därifrån för att få kontroll över situationen.
Har inte tid och ork med en sådan känslighet.
Stressen över skolan ligger som ett ok över mina axlar och jag..
Orkar helt enkelt inte vara känslig för det.
Måste stänga av och bara lösa.
Andra alternativ finns inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0