Ja.

Ja vad säger man.
Förkyld är bara förnamnet.
Tur att man har värktabletter!
Tack vare värktabletterna kunde jag ta mig ner till konsum och köpa de där chipsen jag drömde om när jag powernappade med Sprattlarn.
Tror inte en det får lov att kallas powernap när man sover i två timmar.
Men jag tar alla chanser till sömn.
Det är svårt att vara sjuk och ha barn på samma gång.
Inget blir riktigt ordentligt..
Får se hur länge detta håller i men erfarenhet säger mig att det tar ungefär tre dagar för mig att bli frisk igen, så bara två dagar kvar.
Jag som alltid haft ett så grymt immunförsvar blir lite ledsen när jag märker att jag är sjuk mycket oftare än förr.
Dagisbacillerna är stygga minst sagt.
Känns skit att missa skolan och inte kunna läsa allt som ska läsas..
Men vad har man för val då?
Hoppas detta försvinner snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0