Grillkväll

Igår kväll följde jag med Ogge på grillkväll med hans vänner.
Jag hade verkligen jättetrevligt.
Årets första grillkväll är inte helt fel även om solen bestämde sig för att gömma sig igen på kvällen.
Inglasad uteplats löste det.
Gillat, trevliga människor och sällskapspel gör en mycket bra kväll.
Jag är riktigt förtjust i spel och undrar ofta varför man inte spelar oftare, det är ju så roligt.
Även om jag själv är rätt dålig och ofta förlorar så gör det liksom ingenting eftersom det inte är vinst eller förlust som är vitsen med det.
Dessutom har jag blivit en riktigt bra förlorare med åren haha.

Morgonen vart lugn och skön och solen lyser.
Men efter solsken kommer regn.
Nu är det dags att få tvättat lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0