Gottans

Blev en tripp till Lysekil igår.
Hem igen vid 21-tiden.
Lurade med mig Ogge hem så vi la oss i soffan och tittade på film.
Alltid lika trevligt.
Chips och annat gott att sätta i sig oxå.
Idag lämnade jag Lillan på dagis och så satte vi oss i bilen och åkte mot Lysekil igen.
Så har vi legat halva dagen i hans trädgård och tjatat och jag har pluggat lite.
Nu har jag kommit hem och fått med mig Sprattlis hem.
Dock inte så sprattlig sprattlare idag.
Hon somnade ungefär en halvtimme efter att vi klivit innanför dörren.
What to do?
Hon får väl sova då.
Inget kul att väcka henne och ha ett argt barn i flera timmar innan hon faktiskt får lov att sova.
Så får väl ta en natt med lite sömn.
Ska ju ändå upp och till skolan imorgon så det blir nog bra.
Nu blir det en lugn kväll här hemma (Kan ju alltid hoppas)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0