Byta

Vi har haft en så dålig natt inatt att jag gladeligen hade bytt tillbaka till Lillans kolik hellre än en natt till som denna.
Det är illa.
Nätterna har sällan eller aldrig varit ett problem här hemma.
Nätterna jag fått vara vaken med Skruttan är tre under hela hennes levnadstid.
Denna inkluderad.
Lätt värre.
Men när man är van vid lätt så blir man knäckt av det lilla tydligen.
Jag är helt slut som människa idag.
Inget engagerar, inget lockar, jag vill bara sova.
Var femte minut har hon bett om vatten, hela natten igenom.
Verkligen var femte minut.
Jag har bara precis hunnit lägga mig ner igen innan hon bett om det igen.
Hon har ju feber oxå så kan ju inte neka henne att dricka.
Nu vill jag att feber och skit lägger sig.
Det har varit för mycket sjukdom här det senaste!
Vi som nästan alltid är friska annars.
Allt blir bara fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0