über trött..

Jag förstår ju varför jag är trött när man aldrig sover ordentligt, men ändå...
Det känns som om jag är konstant trött numera.
Svårt att uppbåda gott humör då.

Idag åkte jag in till skolan en sväng för att tala med gruppen, efteråt tog jag och den enda killen i gruppen en fika.
Men vad det tog tid att hitta ett fik i Trollhättan.
Aldrig varit med om en så café tom stad i mitt liv.
Jag är ju van vid att det är caféer vart man än vänder sig, men inte i Trollhättan, vi frågade till och med en äldre dam vart det kunde finnas ett Café men hon visste sannerligen inte om det fanns något(!)
Mitt inne i stan var detta.
Gode..
Till slut fick vi letat rätt på ett café och fick tagit oss en fika.
Satt och pratade skola och annat som rör allt det vi läser.
Han är mycket trevlig den lilla norrlandspojken.
=)

Hämtade Tiili på dagis och hon sov, fick väcka henne för att kunna gå hem.
Sötnosen.
Finns ju inget finare än min lilla flicka som sover, eller.. Möjligtvis när hon ler då! =)
Det är ofattbart hur mycket man kan älska en annan liten varelse så mycket.

Nu ska jag isäng och hoppas få en lugn natt, sovmorgon verkar det vankas imorgon och det låter ju så sjukt bra att jag inte vet om jag kan somna bara för det haha.
Natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0