Pappa, Matte, Cathy och Ariana

Idag har vi haft storbesök!
Sprattlarns pappa och Matte Matthiiias kom hit.
Strax efter dem kom Cathy och Ariana.
Så det har varit fullt hus och glada barn.
Sprattlarn har gått flera steg mellan soffa och mig och lite överallt.
Det är så häftigt att se.
Tänk att hon ska gå omkring!
Det är offatbart!
Min lilla, lilla bebis ju...

Idag fick jag äntligen tummen ur och beställt kort på lillan från när de fotade på dagis.
Detta blev resultatet:


Detta var ju dessvärre just när hon hade feber så hon var svår att locka ur ett leende.
Men jag tycker ändå att det blev bra.
Min lilla dockas första kort från dagis.
Korten jag beställde visade lite mer av henne och var ännu lite finare, men dessväre var det bara detta jag fick skickat till mig.
Sötnosen!


Kommentarer
Postat av: Anna Å

Det är ju så häftigt när de börjar tulta omkring! Theo har senaste veckan vågat släppa taget lite då och då från saker och gå några steg eller självmant ställt sig upp på golvet och trippat iväg ett par steg. :) Man blir så stolt och glad och mammahjärtat växer ytterligare lite till :)

2010-09-26 @ 09:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0