Och mer plugg

Ja, idag vart det mer läsning som gällde.
Fått läst klart andra tredjedelen av en bok åtminstonde.

Matte Matthiiias kom och avbröt studierna en stund vilket var skönt, dessvärre började såklart en film jag ville se när han gått och jag fick inte gjort nå direkt efter att han gått.
Vilket jag hade behövt.

Funderat på det.. Det är inte meningen att dyslektiker ska kunna läsa på högskolan vad det verkar som med tanke på hur mycket som ska läsas i denna hastigheten.
Med det språket...
Mycket glad över att jag itne är dyslektiker måste jag säga, för då hade det aldrig gått.

Nu ska jag försöka få mig sisådär en fem timmars sömn innan det är upp och på det igen.
Förstår inte att jag fortfarande står stundvis...
Dåligt med sömn och allt som görs däremellan är mer eller mindre att läsa.
Äta hinner jag knappt med att tänka på heller.
Inte bra detta.
Men det överlevs åtminstonde.
Får hoppas på mer sömn i helgen, men det är kanske att hoppas på för mycket.
God natt, jag hoppas ni får mer sömn än vad jag får!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0