Lia

Idag har vi fått sällskap av Markus systerdotter - Olivia.
Hon blir här över natten.
Tog med henne till Torp en sväng och blev att jag köpte ett brädspel, Kalaha.
Älskade det när jag var liten och kände mig därmed tvungen att köpa hem det, det dröjer ju några år innan Sprattlarn kan vara med och spela, men det är ju tåligt, gjort i trä som det är.
Så det kommer hänga med länge.
Jag har tänkt köpa hem ett gäng spel som vi kan sitta med på kvällarna, bättre än att sitta framför tvn varenda kväll.
Kortspel och så är mycket trevliga grejer.

Köpte även en kofta och en mössa till Lillan.
Kikade på overaller, men de verkade bara finnas upp till storlek 80 och det är ju en risk att hon växer ur det innan vintern är slut..
Hade velat ha en i 86 men det fanns ju då som sagt inte.
Trist.

Så nu är det bus med Lillan och lördagsgodis framför tvn ikväll.
När Sprattlis somnat så drar jag fram spel och kort.
=)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag vill också ha en massa spel, det är ju skitroligt MEN då råkar det vara som så att min underbara och älskade sambo inte klarar av det.

Han är en riktigt dålig förlorare, inte det att han blir sur utan på ett annat sätt. Men det där ska ju bli bra så inom en snar framtid kanske även vi ska spela spel :)

2010-09-11 @ 21:21:23
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0