Lekar

Idag i skolan åkte vi iväg till ett skogsområde och lekte lekar med klasserna.
Jag har haft mycket roligt och är väldigt förtjust i min lilla arbetsgrupp vilka man även höll sig till under lekarna idag.
Utan skryt (eller ja en del skryt då ;)) så kan man ju säga att vi var grymma på lekarna.
Vi var snabba, effektiva och kluriga.
Sammarbetet var avsevärt bättre än de andras.
Orsaken till detta kan vara att vi hamnat i en grupp där vi alla pratar rätt så mycket och att vi redan från start hade bestämt oss för att vi var bäst.
Vad illa det kan låta att säga sådant.
Men det är sådant som bygger upp en grupp inifrån och ut.
Kommunikation, skratt och självförtroende är en bra kombination.
Att vi dessutom verkligen såg på allt med humorns ögon och med glada ögon gjorde u inte saken sämre.
Vädret var däremot dåligt, men under lekar så får man snart upp värmen även om regnet kom lagom till lunch.

Jag har en känsla av att vi i vår arbetsgrupp kommer ha stor nytta av varandra och att den kommer hjälpa oss mycket genom första året i skolan.
Framförallt så tror jag att vi kommer ha mycket roligt ihop!
Mycket bättre blir det ju inte än såhär.
Vilket teamwork och vilken laganda vi uppvisat idag haha.
Sammarbetet gjorde ju då som sagt oxå att vi vann det som kunde vinnas och gjorde det som skulle vara klurigt, klurigt.
Oj vad bra vi är =)
Haha.

Att jag sedan kom hem till nystädat hem gjorde mig mycket glad.
Jag är nämligen nu ganska trött och väldigt frusen.
Tvätten ska jag ta itu med idag, men allt det andra slipper jag ju.
Mycket skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0