Hur?

Ja, det är vad jag frågar mig...
Hur?
Hur ska jag orka sätta mig och läsa efter att ha varit på en av de tråkigaste föreläsningarna jag någonsin suttit på, för att ha ledigt i flera timmar innan man skulle sitta på ett sk. möte, där allt människan gjorde var att säga -öhm, hmm, mmm, *bläddra lite i papprena* jaha, eeeh, ja, då öööh.
Jag har lust att mörda efter fem minuter av det där men fick snällt stå ut i ca 1½ timma!
Då ville jag mörda mig själv bara jag slapp undan.
Nu är jag då hemma och vet inte hur jag ska orka plugga då de har förstört mitt humör för resten av dagen känns det som.
Lyckas inte vända mitt dåliga humör hur jag än gör känns det som..
Suck..
Orkar ju inte vara på dåligt humör heller, lättirriterad är bara förnamnet.
Kanske bäst att gå coh lägga sig med en gång samtidigt som Tiili, men dessvärre är jag inte så trött att jag hade kunnat sova iaf.
Så jag frågar igen...
Hur?
Hur ska jag orka plugga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0