Hosta..

Hostan ger inte med sig alls även om snorandet lugnat sig och jag oftast kan andas genom näsan nu.
Lättare att sova då helt klart.


Ska sätta mig med mina böcker idag och kika.
Läsa det som ska läsas till imorgon och hoppas att jag hittar salen jag ska vara i på morgonen.
Är ju en kille till som åker från Uddevalla, hoppas vi tar samma buss så vi kan leta tillsammans haha.
Kan ju vara skönt om man kommer i tid istället för att leta i evigheter.

Kunde nu bara denna förkylning vara snäll och släppa taget om mig så blir jag glad.
Hade kännts skönt att komma till skolan och se relativt fräsch ut haha.

Kommentarer
Postat av: Jeanette Eriksson

"Efter den 30 september 2010 blir 50-öresmynten ogiltiga som betalningsmedel. Efter det går det dock att lösa in dem på en bank fram till och med den 31 mars 2011."



Bara så du vet ;)

2010-09-01 @ 18:21:46
URL: http://www.entuito.blogspot.com
Postat av: Joanne

Där ser man.

Knas att banken sa annat tll mig när jag frågade.

Och ännu mer knas att jag fick tillbaka en 50-öring när jag handlade idag dessutom.

Kan man inte betala med dem så ska man ju inte få dem tillbaka i handen heller tycker jag..

2010-09-01 @ 20:50:56
URL: http://sprattlarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0