Glad tjej.

Måste bara få skriva och säga att jag är så stolt och glad för min lilla flicka.
Alla i personalen på dagis säger att hon är så glad och lycklig när hon är där.
Att de sällan sett ett så nöjt barn.
Det värmer gott i mammahjärtat att höra sådant.
Hon gråter tydligen inte nå direkt alls på dagis, aldrig sur och leker fint med de andra barnen.
Personalen från storbarn kramas hon lika gärna med som personalen från hennes egen småbarnsavdelning.
En flicka på storbarn har tydligen blivit glad i Tiili och leker och grejar med henne och jag vet ju hur mycket Sprattlarn älskar när äldre barn vill leka med henne.
Jag är så stolt över min glada flicka och så glad över att hon trivs så bra på sitt dagis och med alla där.
Så ville bara skryta över min felfria dotter som bara är bäst ;)

Kommentarer
Postat av: gubbfan

:-)



Skryt på du bara.

Det är tillåtet!

Och bra förr Tiili och hennes mamma.



Men du.

Du glömmer väl inte att gå och rösta i morgon?

Det är Tiilis och alla andra barns framtid det gäller.

Valet gäller mellan plånboken eller omsorg, vård och skola.

Valet gäller mellan de vassa armbågarnas samhälle eller ett samhälle där vi bryr oss om varandra.

2010-09-18 @ 16:19:49
URL: http://gubbfan.bloggplatsen.se
Postat av: gubbfan

Jag har lagt en länk från min sida till din skolblogg.

Den var intressant.

Hur fungerar det med den gentemot skolan osv.

Om jag vill kommentera något skall jag skriva där och du sorterar bort sådant som inte skall synas eller skall jag skriva här.

Jag antar att mina idéer om skolan inte passar dina lärare.



Men jag läste och nickade och tyckte att det var en klok människa som skrivit. Hon tyckte ju som jag.

:-)

2010-09-18 @ 23:56:47
URL: http://gubbfan.bloggplatsen.se
Postat av: Gubbfan

Jag har försökt lägga in kommentarer på den andra bloggen, men de tycks inte komma in.

Vad gör jag för fel?

Eller sorterar du bort dem eftersom de är så kritiska till skolan. Du kan ju få problem kanske med lärare.



En sak till om språket i de där högtravande böckerna.

Lär dig använda det.

Du vet det där gamla om att så som man är klädd blir man bemött.

Det gäller språkdräkten också.



Tack för de virituella kramarna förresten. I min ålder är man inte så bortskämd med sådant.

:-)



jag har nu varit och lagt min röst för ja du vet säkert var den hamnade

2010-09-19 @ 16:54:20
URL: http://Gubbfan.bloggplatsen.se
Postat av: Theres

Hej!



Tack för ditt svar! Det värmer verkligen :)

Hon sover inte mer än normalt utan snarare exakt så mycket som de "bör" sova. Det är inte alltid hon är trött och gnällig utan det är mest på kvällarna. Därför har vi funderat på kolik och det var också någonting som läkaren nämnde. Jag blir så trött bara på hur folk beter dig.. Varför kan man inte bara vara lite trevlig istället? Ironi och taskiga kommentarer känns inte som någonting vårdpersonal borde ägna sig åt..

Bra gjort av dig att du sa åt de på bvc! Jag blev så paff idag att jag inte visste vad jag skulle säga..



Kram!

2010-09-20 @ 17:09:49
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres
Postat av: Nikolaimarit

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-03-18 @ 15:10:52
URL: http://nikolaimarit.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0