Dagarna går

Dagarna går och jag har svårt att hitta tid känner jag.
Skolan har gått bra torsdag och fredag.
Hittat mig en tjej som jag känner att jag passar bra ihop med och en annan tjejdär jag fick klämma på bebismage och känna mysiga sparkar och hicka.
Trevliga tjejer som bor i Trollhättan båda två.
Försöker få läst lite som ska vara klart till på Onsdag och ska även sätta mig att skriva lite innan dess.
Sprattlarn och jag har haft en trevlig dag med gos, bus och lek.
Lite gråt har det oxå blivit, men bara för att vi haft skilda meningar gällande det där att sova när man är trött hehe.
Nu är jag som vanligt väldigt trött när inlägget för dagen kommer upp på bloggen, så säger återigen godnatt som avslutning på ett inlägg.
Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0