Bra gjort!

Ja, det var bra gjort av mig att när jag gick igenom datorn och rensade lite råkade ta bort en nödvändighet för min dator...
Inget internet..
Poff sa det bara haha.
Ett samtal till syster som inte gjorde mig direkt klokare så en omstart av datorn.
Älskar min dator som talar om precis vad den önskar av mig.
Ner och rota bland skivorna till datorn och testa lite, och vips!
Där var det jag råkat ta bort.
Bara att installera om.
Nice, nu har man då internet igen!
Nu är den iaf rensad på onödigt skräp och jobbar lite snabbare, man måste ju ta hand om sina vänner.
=)

Plugg, plugg och plugg är vad mina hela dagar går ut på därav en såpass inaktiv blogg.
Hemskt ledsen för det.
Men den blir liksom inte prio ett dessvärre utan det är plugg och lägga tid på dotter som hinns med de flesta kvällar.
Ikväll har jag för engångsskull tänkt komma mig i säng i tid, för jag orkar nämligen inte mer om jag inte får sova en längre stund en enda natt.
Bara hoppas att mitt lilla insomningsproblem ghåller sig borta denna kvällen åtminstonde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0