Bara sova kvar

Ja, nu käns det som om den extremt hektiska perioden är slut för ett tag.
Det känns som om jag faktiskt skulle kunna läga mig i soffan någon kväll och bara titta på tv och inte göra något mer.
Jag har en del arbeten som ska göras, men jag kommer iaf inte behöva leva i en bok.
Så nu ska jag bara sova lite och få lite krafter igen så borde det gå bra att fixa resten oxå.

Sprattlarn är glad och håller igång, börjat säga babpa eller nå liknande och menar då nappen.
Hon går inte än inte mer än något steg mellan bord och soffa eller några mellan oss.
Men vem stressar? Inte vi iaf.
Hon är nöjd och lycklig och det är ju huvudsaken.
Men vilken bestämd liten flicka jag har fått haha.
Riktigt roligt att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0