Äntligen!

Äntligen fick jag idag tummen ur och fick städat mitt databord.
Nu ser man att det är gjort av trä!
Lite ordning och reda är ju inte fy skam ska ju sägas.
Sista tiden känns det som om jag levat i ett kaos.
Saker överallt och hjärnan överfull.
En bok kvar att läsa ut tills på Torsdag.
Den tänker jag sitta med hela dagen imorgon och hoppas bli klar.
Sedan är det dags att lägga upp nytt pluggschema.

Känns skönt att se mitt databord så fint, bara resten av hemmet kvar då haha.
Mindre roligt, men överlevs åtminstonde.
Karln mår inte bra så det blir en ensam kväll för mig nu när han går och knyter sig och lillan redan sussar.
En bok för nöjes skull och sedan försöka sova tidigt.
Gick ju inget vidare natten till idag att försöka få sömn även om jag gick i säng i tid, karln hostade och röjde hela natten, så ingen sömn för mig..
När han väl somnade så snarkade han ju haha.
Helt kört för mig helt enkelt....
När min lilla för första gången sov en HEL natt rakt igenom utan ett endaste pip ens i sömnen.
Varför fick då inte jag oxå sova... :(
Stackars, stackars trötta mig...
Ingen annan tycker ju synd om mig så då får väl jag göra det för mig själv då haha. ;)
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0