Underbart!

Jag hade en toppenkväll!
Först med familjen och vännerna som nästan ingår i familjen och sedan tog jag med mig syster, mamma och Ogge och drog till krogen.
Ganska lite folk där men jag hade sjuk roligt!
Dansade hela natten.
Där sprang jag in i Camilla, Calle och deras mamma och även Jennifer.
Super roligt att se dem, det är så sällan nu.
Ska försöka planera in att låna deras gäststuga någon helg och så bara lägga tid på att vara med Camilla en helkväll.
Saknar henne massor ju.
Calle och jag tog sällskap till fridhem och sedan var det sängen som gällde.
Sov läääänge idag och sedan kom Tilda upp med Sprattlarn.
Jag har haft en toppenhelg på alla sätt och den huvudvärk och bakfylla jag känner av är såpass liten att den är helt klart värd det hela!
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0