Tvättstuga..

Idag har vi även varit en tur till torp med Cathy och Ariana.
Blev lite sen med tvätten på så vis, men hoppas att det mesta hinner torka i det värdelösa torkrummet ändå. men ska väl inte hoppas på för mycket.
Jag måste gå ner och gnälla på kontoret, för det är ju inte meningen att tvätten efter tre timmar i torkrummet fortfarande är blöt..
Avfuktningen är värdelös och alldeles för få fläktar..
Nej, det finns ärligt talat mycket att gnälla påmed vår tvättstuga, bla att tvättmaskinerna centrifugerar så dåligt att det finns en separat i rummet, men det innebär att den ska fyllas, sedan ska man stå där i en kvart och se dum ut i väntan på att den blir klar innan man kan börja hänga upp allt..
Mycket enerverande då man helst vills pendera så lite tid som möjligt där nere...

Kommentarer
Postat av: Petra

Starkt av dig att kämpa på med skola, vardag, städning osv.

Jag tycker det är nog jobbigt och då har jag ändå min sambo. Han jobbar mycket, ofta och sent.. och ibland blir det inte mycket hjälp. Flyttade nyligen och har nu egen tvättmaskin, det underlättar verkligen SÅ mycket... så det rekommenderar jag starkt.. finns ju billiga på blocket :)

2010-10-16 @ 20:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0