Sista dagen

Idag var det sista dagen på min VFU period (praktik).
Eftersom jag tycker det är lite vemodigt och jag ville tacka dem för allt så bestämde jag mig för att köpa den klassiska blomman till dem, tills jag tänkt efter en dag till..
Blommor vissnar ju och en krukväxt är ju tråkigt när det är till ett personalrum.
Så jag gjorde lite annorlunda, jag gick ner till ICA och köpte godis för 200:-
Lite av det gick jag vidare med till IV där jag ju oxå fått lov att tjippa in på lektioner, min lilla extra familj som de ju är hehe.
Mycket uppskattat var det och det var kul att se.
Köpte godiset vid 11 tiden och ställde i personalrummet och när jag åkte hem idag vid tjugo över två så fanns det en enda godis kvar i skålen.
Det är så roligt att se när det är något uppskattat man gjort!
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0