Så trött...

Dagen har varit bra förutom ett missöde.
Jag har väldigt lågt blodtryck, men idag fick det visst för sig att sjunka ännu mer.
Satt på lektion och kände att jag blev lätt illamående och gick för att hämta sprattlarns Sea band som låg i väskan.
Kom aldrig så långt kan jag ju säga.
För helt plötsligt var det helt svart framför ögonen och hade jag inte satt mig ner illa kvickt då så hade jag antagligen svimmat och slagit mitt stackars huvud rätt illa mot stengolven.
Tur att jag slapp det åtminstonde.
Så det var till att efter ett glas kallt vatten och lite frisk luft (mindre skönt och sjukt skönt på samma gång när man kallsvettas hehe) så fick jag i mig en macka och fick lagt mig i skolans vilorum en timme.
Sedan mådde jag bra igen.
Men jag tycker det är läskigt när det blir så, hör ju inte till vanligheterna direkt.

Uppe klockan 05.30 och hemma igen 19.30.
Behöver jag säga att jag är helt slut?
I stan var jag vid 18, men så fick man vänta på en buss för att kunna hämta Sprattlarn hos syster och sedan på nästa buss för att komma hem, men innan man kom hem så vart jag tvungen att handla.
Ne nu ger jag mig för dagen och lägger mig jag med, Sprattlarn somnade nu precis på mig.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0