Nu säng, imorgon fest!

Japp, ska kila i säng nu.
Lillan sover oroligt och lite sömn skadar ju inte för denna sletna småbarnsmamman ;)

Imorgon ska jag faktiskt på fest!
Det ni!
Händer ju inte allt för ofta, pappa fyller 60 år och jag har barnvakt för natten, blir säkert grejer det.
Hoppas verkligen det blir roligt, annars sliter jag med mig syster så drar vi på krogen varesig hon vill det eller inte.
När man väl kommer sig ut utan barn så får man ju passa på.
Inte så, jag älskar mitt liv, men de få gånger man faktiskt går ut så gäller det att göra det bästa möjliga av det hela, alltså försöka ha så roligt man bara kan.
Blir nog inte något direkt skrivande här över helgen med andra ord, men kommer in med en rapport så fort bakfyllan lagt sig haha.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0