Lycka!

Tänk att man kan ha så underbara människor runtomkring sig...
Igår kom Sprattlarns pappa och Matte Matthiiias hit.
Mattte bjöd på kinamat - Lyckiga jag.
Pascal sov över, på soffan så slipper många Lysekilsbor grunna på den saken, han skulle till sjukhuset här i Uddevalla idag så han fick en nyckel och flyttades över till sängen när jag och lillan gick upp och röjde runt i lägenheten.
När vi kom hem idag så var det städat och diskat, det fanns en skål med godis till oss på bordet och massa gott i kylen, även lite mat i frysen som bara var att stoppa i micron och vänta på att det sa pling.
Lycka!
Tänk att man kan ha så underbara människor runt sig!
Jag vet att jag svär över honom ibland, men så gör han en sån här sak och förvånar mig över alla gränser och gör mig såå glad!
Kan man bli annat än lycklig vid sådana här tillfällen!?

Kunde inte få en bättre hemkomst och det gör mig extra glad då min morgon inte var den bästa.
Det ösregnade ute...
En halvtimmes promenad ner till Sprattlarns dagis och jag var som en dränkt katt!
Upptäckte att jackan inte alls var vattentät som jag trott och att skorna läckte in haha, men hade nog varit förvånad om det inte hade varit så med tanke på vilket ösregn det var som föll över oss.
Dränkt katt är en underdrift för hur jag kände mig när jag äntligen nådde Kampenhof imorse.
Dagen i skolan har varit bra och när jag kom hem ja då... Denna lycka.
Bara att sätta sig ner och känna att det finns underbara människor som bryr sig om en.

Detta är en hyllning till Pascal för att han ibland förvånar mig över alla gränser och gör mig mycket mycket glad att han finns i mitt liv, men jag vill oxå att alla mina andra vänner tar åt sig.
Jag känner er omsorg och jag älskar er verkligen för de ni är!

Mycket kärlek!
/Joanne och Tiili

Kommentarer
Postat av: Cathy

Bra Packe!Bra du gör mer än leker Roger Pontare!Mohaha!Matte var också duktig idag.Slapp Joanne tänka på matlagning med

2010-10-19 @ 19:40:24
URL: http://nattstad.se/cathy
Postat av: gubbfan

Bra det där du skriver om Pascal.

En del av oss "gubbar" behöver kanske lite tid för att mogna.

2010-10-20 @ 19:32:40
URL: http://gubbfan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0