Klantiga jag!!

Idag är nog höjden av klantighet...
Missade att hämta tvätten när tiden var slut...
Det har aldrig hänt innan, men jodå klart det skulle hända nu.
Är så arg på mig själv, för nu är tvätten ren och säkert torr, men totalt inlåst där jag inte kan nå den.
Klockan 7 imorgon börjar nästa tvätttid, som är bokad bara att stå där nere som ett fån och hoppas att den som ska tvätta kommer när tiden börjar.
Karln kanske kan tänkas göra det för mig...
Är ju mer än bara mina kläder där nere.
Är väldigt arg på mig själv!
Så väldigt onödigt är det ju.

Har dessutom fått tummen ur och raderat över 2000 sms från min mobil som bara låg där och skräpade.
Kan ju inte skada åtminstonde hehe.

Kommentarer
Postat av: Gubbfan

Klart att han hämtat tvätten. Vad skall män vara till för? Klart att sköta och vårda kvinnor och barn.

För skall vi vara riktigt ärliga så behövs det ju inte så många män för släktets uppehållande.

Vi får passa oss så kvinnorna inte inser männens rätta värde för då blir det nog inte så många män kvar.

.

Men jag har i alla fall försökt göra en ny kommentar på din andra blogg.

Angående etik

2010-10-08 @ 08:32:18
URL: http://Gubbfan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0