Hemma igen.

Nu är vi hemma igen.
Mycket skönt!
Men vet ju oxå att jag måste gå upp orimligt tidigt resten av veckan vilket inte är poppis i min värld.
Jag önskar verkligen att jag hade varit en av alla dessa morgonpigga människor...
Orättvist tycker jag att det är!
På väg till Lysekil igår så blev det lite väntan på Torp så jag tänkte jag skulle roa Sprattlarn en liten stund och gick således till djuraffären så hon fick kika på alla fiskar, det var poppis må ni tro!
Stort leende och "Titta" framviskat hela tiden.
Sötunge!

Dåligt med sömn vart det inatt dock.
Sprattlarn känner inte igen dofterna och vaknar då ofta och gråter så det blir ju inte så sammanhängande och på så vis är det nog lugnare att sova hemma även om man får gå upp tidigare.
Men mycket trevligt att få en kväll med Anna och Johannes, är allt för sällan jag får tummen ur och kommit mig dit...

Kommentarer
Postat av: Jeanette Eriksson

Hur gick det med dagis och tider? svara på fejjan. puss

2010-10-13 @ 18:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0