Fortfarande trött

Jupp, mer inspirerande är det inte här just nu.
Jag är trött för jämnan känns det som.
Hoppas verkligen det lugnar sig snart.
Är en riktig surkärring när jag är såhär trött..
Och det känns inte som om jag kan göra något åt det heller.
Hinner bli förbannad innan jag reagerar på att jag blivit arg och sedan släpper inte argheten på fööör lång tid.
Den enda som skonas från det dåliga humöret nästan alltid är min lilla docka.
För vad kan hon egentligen göra för att göra mig arg? Inte mycket direkt.
Synd bara att inte alla kan få det mycket soligare humöret som hon får av mig.
Men det är bara att hoppas att det lägger sig snart, mycket snart och att mitt vnaliga humör återkommer innan jag gjort mig till allt för mycket ovänn med alla runt och mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0