Fått gjort!

Nu är det skönt...
Trädgårdsdagen på dagis är avklarad.
Cathy passade lillan, tusen tack för det Cathy!
Tilda var här en snabbsväng oxå, kul att se henne, blir ju inte så ofta numera.
Så var det att ställa sig med tvätt och städ här hemma.
Lite ont i ryggen nu, men det är borta tills imorgon och jisses vad skönt att vakna imorgon och veta att man inte har ett enda måste av den tråkiga sorten att göra.
Ogge kom upp en sväng och gjorde mig glad med sin blotta närvaro, även om det resulterade i att Sprattlarn vägrade sova.
Han roade henne dock med sin iPhone en stund så hon vart överlycklig och älskade honom mer eller mindre när han gick nu nyss.
Nu har hon däckat här i famnen på mig, enda hoppet jag har är att detta resulterar i en sovmorgon för min del, hade varit skönt att få nana länge med min lilla snutta och så ha ett lugnt och mysigt uppvaknande med lite sång, mys och bus!
Söteungen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0