Examination

Idag var det examination på en del av grupparbetet.
Jag hoppas det gick bra.
Gruppen som jag hamnade i tyckte jag mycket om och vi pratade vitt och brett om ämnet som skulle talas om. Mycket skratt och glada miner, det gillas skarp!
Nu är en del borta och ur mina händer, jag kan inte göra mer på den uppgiften annat än hoppas att det gick bra och att jag blev godkänd.
Bara två uppgifter kvar att lämna in.
Andra delen av grupparbetet som med knapp nöd blir klart då min ordinarie grupp inte fungerar så särskilt bra om jag ska dra till med en stor underdrift och så den enskilda uppgiften som är ungefär halvklar. Den kommer det arbetas med på måndag utav bara tusan då jag ska ta en rejäl paus från skolan i helgen och istället fira att min far fyller 60 år.
Att han är så gammal kan jag inte förstå...

Kommentarer
Postat av: Cristin

Håller tummarna för dig! Du får hälsa din pappa från oss! Kram

2010-10-29 @ 09:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0