Borta

Jag har inte visat mig här på ett par dagar.
Har haft lite fullt upp.
Nu sitter jag här igen och skriver grupparbete.
Har inte visat mig framför en dator på nästan två dygn..

Igår var vi i Lysekil en sväng och hälsade på.
Var ut till Markus mamma och fick middag.
Mycket gott måste jag säga.
Även om tanken på mat idag inte alls lockar mig..

Ska få tumme ur att lägga ut lite bilder någon dag snart oxå när jag får någon timme över.
Behöver ju ladda över från kameran ändå.

Det luktar nybakat bröd i hela lägenheten och det är nog det enda jag skulle kunna tänka mig att äta just nu, men det är grannen som bakar, så jag har inte annat än att längta.
Orkar inte ställa mig och baka nu...

Sprattlarn vaknar till här nu och jag får väl räkna mig som klar med skrivandet på grupparbetet för denna stunden iaf.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0