Blev så glad!

Måste oxå få berätta en annan sak som skedde idag.
En lärare (som jag aldrig hade) kom fram och pratade med mig.
Jag blev så glad, just eftersom jag aldrig haft honom i något ämne, för han hade så fina saker att säga mig.
Att han alltid tyckt om mig och att jag fyller upp ett rum när jag kommer in och mer saker.
Det gjorde mig så glad så jag kan inte beskriva det.
Tänk vad ett par ord kan göra skillnad för en persons dag!
Glöm inte det hörni!
Att ge varandra ord i gåva, det ger så mycket.
Måste säga att hela min VFU har gett mig så mycket, många skratt med Uddevallas "Carpoolers" (haha) och andra.
Jag har lärt mig mycket mer än vad jag själv tänker på.
Underbara människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0