Äntligen helg!

Ja jag säger verkligen det, jag brukar inte ha något emot skoldagarna, men med pendlingen och därmed tiderna som varit sista veckan så kommer det bli sjukt skönt med helg.
Ska städa och tvätta imorgon hela dagen, tråkgöra, men oj vad värt det är när det är klart!
Har ju ett berg med tvätt och köket ska vi inte tala om.
Kommer bli så underbart med helg.

Sitter oxå och är lite fundersam över kommande kurs kurslitteratur..
Något kompendium som handlar om matte är med där och jag förstår faktiskt inte varför alla ska läsa det..
Annars var det färre böcker än sist, vilket dock inte behöver innebära att det blir billigare för det tyvärr...
Är faktiskt lite orolig att jag inte ska hinna med och klara av skolan, det ska erkännas, men jag ger inte upp utan kamp så jag kommer kämpa.
Men visst finns oron där, vilket jag iofs inte tror att jag är ensam om. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0