Undan

Idag har jag fått undan massa som skulle göras.
Jag har fixat föräldrapenningen och jag har fixat bostadsbidrag, jag har oxå varit till skatteverket och fixat med folkbokföringen.
Jag har dessutom varit förbi min hyresvärd och talat med dem om nycklar och fått se gamla besiktningsprotokollet så jag vet vad som är mitt "fel" och inte sas.

Dammsugit har jag gjort idag oxå och haft syster här.
Lillan har fått en superfin filt av sin moster som jag iaf ääälskar och jag tror hon kommer göra det oxå.

Nu är Matte Matthiiias och Maisa här och vi har nyss ätit, nu blir det chips och film.
Sista dagen på ett tag som jag kommer kunna tugga min mat..
Suck..
Hur lång tid tar det innan man har "läkt" i munnen efter att ha dragit ut en visdomstand?
Jag är livrädd...

Kommentarer
Postat av: Gubbfan

Det kommer att gå jättebra med tandläkaren.

Slappna av.

Tugga på den sidan får du vänta med tills i morgon.

Du behöver ju inte fylla hålet där tanden setat med knäckebrödssmulor, väl?

Tänk på den stackars tandläkaren i stället.

Hon/han är det mer synd om.

Behöva rota folk i gapet vareviga dag.

Veta att egentligen är man avskydd.

Gå till jobbet vareviga dag och känna att han/hon kommer att möta en massa människor som helst vill slippa se honom/henne.



Så det fixar sig.



:-)

2010-05-18 @ 08:11:40
URL: http://gubbfan.bloggagratis.se
Postat av: Anna Å

Jag var skitskraj innan jag skulle dra ut min visdomstand. Det är väl snart 10 år sedan så minnet kanske sviker, men det tog inte lång tid alls innan jag kunde äta som vanligt. Inte var det lika otäckt som jag befarat heller. Det var över på ett kick, eller ska jag säga ett plopp :P

Lycka till, det kommer gå jättebra!!

Kram

2010-05-18 @ 08:22:13
Postat av: Jeanette eriksson

Ledsen att jag inte tagit mig tid att hjälpa dig med FP men Max har haft 39-40 i feber sen i torsdags så jag har haft tankarna på annat håll.Nu har vi i alla fall fått reda på att han har öroninflammation och medicinerar efter det. Kram!

2010-05-18 @ 12:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0