Tråkigt..

Det är faktiskt inte så roligt detta.
Städa och packa.
Jag är uttråkad, men kan inte sluta heller..
Fastnar framför datorn i ett par minuter då och då och hoppas hitta något där som bara inte kan vänta, men inte gör jag det inte, så bara att återgå till packandet.
Två lådor packade och ugnen är ren.
Lite gjort iaf, men ja, skadar ju inte om man kan få lite mer gjort.
Det bästa vore ju om man kunde få klart ALLT på ett par dagar, så kan man bara ta det lugnt de sista dagarna.
Det hade varit skönt.
Men så funderar jag på vad mer man faktiskt kan göra..
Pucko jag kommer jag ju på nu, när ögonen släpper skärmen.. Databordet..
Min lilla röra.
Min Personliga röra som alltid är här.
Innan jag fick barn kallades jag pedant av vissa (Alla utom min mamma).
Detta stämmer ju inte.
Har aldrig gjort heller, men det har oftast funnits en ordning i mitt hem iaf.
Innan jag fick barn som sagt.
Röran vid mitt databord däremot, ja.. Vad ska man säga, mitt databord är inte ett databord utan en vällingflaska, min te kopp, massa papper med "komihåg", ett par böcker, en haklapp, handkräm, vattenflaska ett gäng sladdar till diversesaker babyvakten osv osv osv..
Tror ni fattar va?
Finns ju liksom ingen annan bra plats att ha allt detta på.
Joanne!
Lägg av att svamla nu, ingen orkar läsa det ändå.
Sätt fart att packa ner allt det där istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0