Torka

Jag vet att det varti en del bloggtorka här.
Detta beror på ett par olika saker, dels är det så att jag försöker umgås så mycket som möjligt med mina vänner innan jag flyttar för att det inte kommer bli lika lättvindigt senare.
Och dels är det för att när det händer något så hinner jag inte skriva och när det lugnat sig så kommer jag inte ihåg att skriva för att jag då försöker varva ner lite.
Eller så händer det inget alls haha.

Igår lagade Natte mat här till oss iaf och det var gott.
Det var emningen att vi skulle sett på film och ätit glass och bara myst ner oss, men så blev det inte..
Sprattlarn hade bestämt sig för att andra kvällen i rad vägra sova..
Först i förrgår så somnade hon halv tre på natten (!!).
Igår var det liite mildare och hon somnade runt halv ett på natten.
Detta har resulterat i en trött mamma och att det varit svårt att göra något annat än just att försöka natta barn på kvällarna.
Idag somnade hon vid tio och sover nu oxå.
För natten är mitt hopp.

Betsy var här i förrgår och gav mig en ljuvlig sovmorgon till halv tio på förmiddagen efter helvetes natten.
Men det var underbart att få umgås med Betsy en helkväll.

Detta är då vad som har hänt de sista dagarna här hemma.
Inte så spännande för er kanske.
Men det har varit min vardag.

Kommentarer
Postat av: Anna Å

Oj! Det skulle aldrig funka med Theo, men så ju alla barn olika :)

Han sover från 19 el.20-06 och har två sovpass på dan. Han skulle aldrig orka med dagen annars och inte jag heller. Inte utan öronproppar ;)

Men funkar det för er är det ju toppen. Tror också att det är i stort behov av många timmars nattsömn.

Lycka till!

2010-05-04 @ 14:57:36
Postat av: Anna Å

Hihi! Råkade visst kommentera fel inlägg skäms lite :)

2010-05-04 @ 20:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0