Städa, städa varje Freda´

Idag har det gått i städets tecken
Syster och Lina kom och hämtade Spokys flamma Lila.
Maisa kom och även Matte Matthiiias.
De hjälpte mig med Sprattlarn medans jag storstädade badrummet.
Maisa tog även golvbrunnen för mig..
Jag har ju lite ont av sånt dessvärre :s
Tack för det!

Nu är iaf mitt badrum kliniskt rent överallt utom i ventilen kom jag på nu..
Men den fixar jag imorgon.
Jag har nämligen ställt undan dammsugaren nu.
Golven är dammsugna och disken diskad.
Min rygg värker...

Tanken är att jag ska svabba golvet och tvätta rent ovanpå skåpen i köket.
Fy... Det är inte mysigt däruppe och en aning svårt att nå överallt oxå, så klurar på hur det ska gå till..
En kopp Te gör mig sällskap undertiden jag funderar och på samma gång ser jag röran på mitt datorbord..
Hmm.. Borde ta itu med dem oxå.
Men det kan jag ta när lillan är vaken och röjer, det kan jag inte med skåpen eller svabbningen.

Så nu får vi se om ryggen går med på fortsatt städning och om Sprattlarn gör mig tjänsten att sova läääänge till så jag hinner oxå.

Kommentarer
Postat av: Petra

Då har vi ägnat fredagen åt samma ärende.. nämligen städat. Inget kul, men det måste ju göras... någon gång. :)

2010-05-28 @ 21:40:27
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Tiniuscarmen

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2011-02-03 @ 20:05:57
URL: http://tiniuscarmen.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0