Saknar

Jag saknar tiden innan Sprattlarn kom i denna sovsvacka..
Verkar inte spela någon roll hur eller vad jag gör, så vägrar hon somna på kvällen..
Inatt sov hon inte förens vid 01..
Det är sjukt.
Men det är ju tur att man är mammaledig och faktiskt kan vara vaken till 01 med henne och kliva upp 08 igen, jag behöver ju inte använda hjärnan sådär übermycket under dagen.
Ää ju inte kärnfysiker och behöver koncentrera mig direkt.
Det gör helt enkelt inte så mycket om min hjärna är helt luddig under dagtid.
Men visst hade det varit skönt om hon kunde sova som så många andra barn, från kvällen till morgonen och inte som nu, från natten till morgonen.
Hoppas verkligen denna svacka går över snart...
Jag är trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0