Packa!?

Ja som ni kanske listar ut med föregående inlägg att det inte bliret gjort här hemma av packning eller något faktiskt..
Det jag koncentrerar mig på att hinna med är att äta nästan varje dag.
Dusch lyckas jag bara hinna med tack vare Matte Mathiiias..
Så packandet går ju inte framåt direkt.
Det är nämligen väldigt svårt att packa ner något i en låda när man har en liten marodör som är där och plockar upp det igen lika snabbt.
Det måste göras när hon sover helt enkelt.
Och när hon sover.. Ja då sover jag med.
Ni anar inte hur lite hon sover på ett dygn..
Det känns lite jobbigt just nu, för jag minns inte hälften av allt jag skulle ha gjort och det jag skulle ha gjort som jag minns det kan jag inte göra.
Börjar känna mig milt stressad faktiskt..
Hade behövt städa här oxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0