Namngivning

Idag åkte vi ner till Syster i Mölndal och firade Sol's namngivning.
Massa god mat som sedan fick trängas med marängsvisch.
Mumma.
Vissa barns (och vuxnas) sallader var toppade med ahlgrens bilar och annat kul.
Typiskt syster att ställa allt godis och sånt mitt i buffén haha.
Men alla var nöjda och glada.

Fick tagit ett par kort ute i gräset när Sprattlarn lekte.
Tror de blev fina, dock kommer ni få vänta på dem då de togs med min syster kamera.
Min glömde jag ju såklart hemma....

Sprattlarn klättarde oxå upp på systers lilla "kattdivan".
Detta fotades oxå såklart.
Jag blev så förvånad så ni anar inte.
Hon har inte visat något intresse för att klättra innan.
Så detta kom som en överaskning.
Kul kul!
Ska hon bara lära sig hur man tar sig ner från ställena oxå som hon kommer upp på haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0