Missat

Jag har missat en komentar som skrivits.
Blogg.se är lite som det är ibland som de flesta vet.
Kommentaren gällde detta att hon bara ska få sova en gång om dagen.
Det ligger till som så att detta är rekomendationen jag har fått från bvc efter att ha talat med dem.
Tror det är ytterst få som faktiskt inser hur sjukt aktiv lillan är.
Skulle jag försöka jämföra henne med andras barn i samma ålder så skulle inte jag tycka att de gör annat än sover..
Vilken lyx.. Så jaag undviker helst att tänka på att andra har det så bekvämt.
Mig gör det inget att hon är vaken mycket på dagen, men det är det där med att somna på kvällen som är mitt problem.
Somnar inte hon ordentligt på kvällen så kan inte jag duscha. eller laga mat eller bara vara jag i ynka fem minuter.

Igår fick iaf lillan sova bara en gång på dagen.
Vid 14 skedde detta efter lite arga skrik från lillan som inte alls ville sova trots att hon vart vaken sedan 08.
Hon sov knappt en timme.
Jag tog upp henne och lade mig i sängen och hoppades hon skulle sova en timme till iaf iom att det skulle bli enda sovstunden.
Hon somnade om och jag däckade oxå i en timme.
Ja, jag måste passa på att sova när hon gör det annars blir jag tokig.
Sedan var hon vaken till 22, då lyckades jag få argbiggan att somna.
Tiili blir nämligen inte ledsen när hon är trött hon blir skitarg.
Sov oroligt i natt gjorde hon oxå..

Men kör på samma idag aningens modifierat då vi ska iväg vid 14.
Hoppas få henne att somna vid 12 så hon kan sova till 14 istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0