Mera packning

I eftermiddag har jag fått packat ännu mer.
Nu är tre köksskåp nära nog tomma.
Kommer en bit på väg varje dag nu känns det som.
Fortsätter jag såhär så är det snart klart.
Så jag tänker faktiskt fortsätta såhär :P

Imorgon ska jag ringa och beställa badkaret till nya lägenheten.
Japp jag måste själv beställa det oxå..
Sprattlarns Mormor "ger" henne det i present.
Hon betalar alltså installationen.
Sprattlarn älskar numera att bada nämligen och det kommer vara skönt att ha när hon blir lite äldre oxå.
Tack till Mormor.

Syster Laila kommer imorgon och det verkar även som om Haren dyker upp en sväng.
Sprattlarn ska ut på promenad efter lunchen innan folk kommer så jag kan få packat lite mer.
Dock har jag egentligen för lite lådor kvar att packa i, men iaf en låda har jag tom kvar.
Syster kommer med fler, men då kommer Sprattlarn vara tillbaka hemmma igen, så då kommer jag få packa lite mer dagen efter igen.
Men överväger om jag ska göra storrengöringen i Badrummet imorgon så att det bokstavligt talat bara är att torka av när det är flyttstäd sedan.
Dock inte bestämt mig på den punkten ännu.
Får se imorgon vilket det blir.

Sprattlarn har nyss somnat här och jag är trött jag med efter dagen.
Så nu blir det sängen för mig oxå.
Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0