Mer städning

Ja, detta är väl vad den närmsta veckan kommer bestå utav oxå.
Massa städning och packning.
Idag kom mamma över och hjälpte mig att städa.
Grymt skönt med hjälp.
Pappa kom och skruvade ner lite grejer för mig oxå.
Jag är ju helt inkompetent när det kommer till att skruva och sånt.

Städa däremot kan jag men vem tackar nej till hjälp?
Inte jag.
Så nu är det fint ovanför köksskåpen.
Imorgon ska vi se om jag kan få tagit ugnen och packat mer.
Mors fag är det oxå, eller ja, det är väl idag men det är inte ida förens jag sovit och vaknat igen.
Nu svammlar jag som vanigt när jag är trött men jag tror att ni fattar.

Millan vart även här med Nova idag.
Det var trevligt, ser dem ju nästan aldrig som det är just nu och oftare lär det ju inte bli dessvärre.
Nu ikväll har Matte Mathiiias varit här och ett par kompisar till honom.
Sprattlarn är lycklig, hon har ju fått massa uppmärksamhet haha.
Nu ska jag försöka få lite sömn jag med..
Fattar inte hur det kan bli så sent varje kväll..
=s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0