Massa Godis

Betsy kom igår och Sara kom oxå ner en sväng.
Betsy övertalade mig att lägga en (pigg) Sprattlare i vagnen och ta en sen kvällspromenad.
Sprattlarn däckar ändå sjukt bra i vagnen så jo, vi kilade på promenad.
Som väntat så däckade Sprattlarn innan vi ens kommit ut från gården.
Vi gick in på ICA och köpte massa godis (jag kommer bli tjock i denna takten ;P) oh tog ett varv genom stan innan vi gick hem igen.
Kan meddela att Sprattlarn vaknade till efter en stund hemma och sov sedan inte förens halv 3.
Stackarn blev livrädd när Betsy hostade.
I gengäld fick jag sovmorgon då Betsy tog med sig Sprattlarn upp när hon vaknade.
Så till halv tio fick jag lov att ligga kvar och dra mig.
Det var slönt och uppskattat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0